Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Algemeen

Ons terugbetaal en retour beleid geldt 28 dagen. Dit is bij wet bepaald.
Wanneer de 28 dagen gepasseerd zijn sinds de aankoop, kunnen we je geen terugbetaling garanderen.

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moeten je producten ongebruikt en in dezelfde conditie zijn zoals je ze ontvangen hebt.

Uitzondering zijn sommige typen producten die niet terugbetaald worden.
Zoals producten die brandbaar, eetbaar of te vergaan zijn.
Wierrook en zout(lamp of waxine) producten bijvoorbeeld, kunnen niet retour gestuurd worden.

Andere niet retourbare items:

  • Cadeaukaart
  • Downloadbare producten

Om je retour te garanderen, hebben we bewijs van aankoop nodig.

Zend je product alsjeblieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarbij géén of alleen gedeeltelijke terugbetaling wordt gegarandeerd:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • Kaartenset waar het plastic van verwijderd is, dus geopend is.
  • Producten die niet in originele staat zijn, beschadigd of een stuk missen door redenen die niet onze fout zijn.
  • Elk artikel dat niet retour is binnen 28 dagen na levering

Terugbetaling

Wanneer je geretourneerde product is goedgekeurd, dan wordt je terugbetaling in gang gezet. Een credit wordt automatisch toegepast naar de rekening van afkomst, binnen een aantal dagen.

Verzenden en kosten

Om je product retour te sturen kun je dit adres gebruiken:
Healing Zentrum
Hoogstraat 78
5492 VW Sint-Oedenrode

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten bij het retourneren van je product.
Verzendkosten zijn niet retourbaar.
Wanneer je je terugbetaling ontvangt, worden de oorspronkelijke verzendkosten in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, zal de tijd dat het duurt om je vervangend product te ontvangen wisselen.
Als je een product retour wil sturen en geen vervangend product beschikbaar is (of je wenst dit niet)
dan krijg je dus bij goedkeuring het bedrag van de producten terugbetaald.
Wanneer het vervangend product hoger in kosten is dan het geretourneerde product,
dan krijg je na goedgekeurde retournering een betaalverzoek met het verschil in kosten.
Nadat dat betaalverzoek is voldaan, dan wordt de nieuwe levering in gang gezet.

Wanneer je er zeker van wilt zijn dat je retourproduct ook daadwerkelijk bij ons aankomt, dan adviseren wij je om een Track&Trace verzending te nemen.
Op die manier kun je jouw pakket volgen.
Wij garanderen niet dat we je pakket ontvangen.

Nog geen terugbetaling ontvangen?

Wanneer je geen terugbetaling hebt ontvangen, check dan eerst nogmaals je bankrekening-account.

Creditcard: neem dan contact op met je creditcard bedrijf, het kan namelijk een tijdje duren voordat de terugbetaling officieel geplaatst is.

Bank: Neem contact op met je bank, vaak gaat er wat verwerkingstijd overheen voordat je betaling geplaatst wordt.

Wanneer je bovenstaande hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@silvievanhoek.nl

Uitverkoopproducten

Enkel reguliere producten komen in aanmerking voor terugbetaling.
Sale of uitverkoop items worden niet terugbetaald.

Ruilen

We ruilen alleen producten als ze kapot of beschadigd zijn.
Wanneer je iets wilt ruilen voor hetzelfde item, zend ons dan eerst een email naar info@silvievanhoek.nl om te verifiëren of het product nog leverbaar is.
Na bevestiging van Healing Zentrum dat het product geruild kan worden, kun je jouw retourproduct verzenden naar:
Healing Zentrum
Hoogstraat 78
5492 VW Sint-Oedenrode

Cadeautjes

Producten die je als cadeau bij je bestelling krijgt, kunnen uiteraard niet terugbetaald worden

Hulp nodig?

Neem contact met ons op voor vragen die te maken hebben met retouren en terugbetalingen via info@silvievanhoek.nl

Beginnen met Chatten
Stel hier je vraag
Hoi 👋
Waarmee kunnen we je helpen?